onsdag 10 maj 2017

Pushpresent

Jag lär ju inte få någon pushpresent den här gången heller men man kan ju önska sig ändå (dessutom är det ju mors dag snart). Här är några saker jag inte hade tackat nej till om någon (host *Anders* host) hade köpt:


Tycker det här kaprifolmönstret är så himla fint och på en långklänning är det extra snyggt. Från Emma och Malena.


Färgglad tvättkorg från Afroart. Blir säkert roligare att ta hand om smutstvätten med en sådan här snygg pjäs i sovrummet.


Monstera variegata, löjligt dyr och svår att få tag i men så fin krukväxt.


Apropå krukväxter så har jag velat ha en sådan här tjusig kruka i mässing från Skultuna hur länge som helst. Kan dock inte bestämma mig för om jag gillar den blanka eller matta bäst.


Den här coola lampan från Lagerhaus hade passat perfekt i hallen eller trapphuset.


En sådan här "clamp tray" (fast i vitt) som "alla" har och som syns i "alla" inredningsreportage nuförtiden hade inte suttit fel på fönsterbrädan (eller stringhyllan?) i vardagsrummet. Men orka vara unik.


Min barnmorska konstaterade att mina magmuskler är "väldigt delade" så den här boken kan nog komma till användning post graviditeten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar