måndag 17 april 2017

Vecka 37.

Förra graviditeten var jag rätt trött på att vara gravid vid det här laget och ville bara att barnet skulle komma ut. Den här gången känner jag att det faktiskt inte gör så mycket om jag går över tiden (inte för länge, men max en vecka är ok). Jag är stressad över allt vi vill hinna fixa hemma innan bebisen anländer - vi hinner ju knappt göra något nu och det kommer inte bli direkt lättare med en nyfödd i huset... Dessutom vill jag verkligen vara ledig i två veckor innan bebisen kommer. Förstår ni vilken lyx det är?! I två hela veckor, om bebben kommer som beräknat, ska jag vara ledig och T ska vara på förskolan. Har inte haft så mycket egentid sedan innan T föddes. Herregud vad jag ska njuta. Sova, läsa, greja hemma, luncha med vänner på stan, glo på tv-serier.

I övrigt mår jag helt ok, förutom att jag blir helt andfådd och slut av att typ gå upp för en halv trappa, har restless legs om kvällarna och halsbränna emellanåt.

Avslutar med en bild från i påskas, den sista påsken som enbarnsfamilj:
Såpbubbleblås i Varberg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar