lördag 27 augusti 2016

Höstliga höjdpunkter

Snart snart är semestern slut. På måndag börjar jag jobba igen, vilket ändå känns okej, och på torsdag 1 september är det officiellt höst (it is known att hösten börjar 1 september och inte en dag tidigare). Det känns också okej även om jag inte direkt längtar efter att använda strumpbyxor och jacka igen (har ju inte haft på mig något av detta sedan maj). Det händer en del roligt under hösten - låt mig lista:

-Nästa helg ska vi till Uddevalla och fira T och min syster som fyller år.
-I mitten av september ska jag gå en introduktion för att börja volontära för Kvinna till kvinna.
-Den 18 september fyller T tre (!!!) år och det är dags för kalas nummer två.
-Helgen efter det gifter sig min ena syster, woop woop! Dags att börja skriva tal...
-15-16 oktober ska jag och mina jurizter fira vårt tioårsjubileum genom att åka på spa i Göteborg. Längtar!
-Någon helg i november (ej bestämt datum än) ska jag åka ENSAM till Göteborg och shoppa, träffa kompisar och syskon, gå ut och äta och njuta av att inte behöva se till någon annans behov.

I övrigt ska jag väl mest fixa i vårt nya radhus (vi har flyttat! Igen!) och försöka få till en regelbunden träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar