onsdag 7 januari 2015

Tolv månader, tolv instagrambilder.

Det blir ju en del instabilder under året, så att säga. Tänkte därför göra en liten årssummering av 2014 med hjälp av Instagram. Tolv månader, tolv bilder:

Januari


Torsten hade inget hår på bakhuvudet och lärde sig att rulla från mage till rygg.


Februari


Barnvagnspromenader med älskade Brio Smile (världens bästa barnvagn).

Mars


Vi åkte till Stockholm en helg i slutet av mars och träffade Torstens kusin Märta för första gången.

April 


Jag började jobba igen och fyllde 30. Mina fina kollegor satte upp ballonger på dörren till mitt rum<3

Maj


Torsten hoppade i hoppgunga och jag jobbade knappt en enda femdagarsvecka på hela månaden. Hurra för röda dagar och ledigheter!

Juni


Jag och Anders gick på bröllop och Torsten började krypa.

Juli


Juli var supervarmt, vi var på västkustturné och köpte ett litet hus i Tjolöholm.

Augusti


Torsten började intressera sig för att diska, något som fortfarande är en av hans absoluta favoritaktiviteter.

September


Ettårskalas för världens bästa Torsten!

Oktober


Valet i september sög ju rätt rejält men en mycket glädjande nyhet i oktober var att min kompis Aida utsågs till minister (Sveriges yngsta någonsin).

November


I november började Torsten hos dagmamma och vabbandet kom förstås som ett brev på posten.

December


Julen firades i Uddevalla hos mina föräldrar. Torsten ägnade en stor del av julledigheten åt att "sortera" dvd-skivor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar