torsdag 1 januari 2015

Hejdå 2014!

Den traditionsenliga sammanfattningen av det gångna året i listform:

Gjorde du något under 2014 som du aldrig gjort förut?
Beslutade i egna mål och höll i en förhandling på jobbet samt höll tal på ett bröllop, det var läskigt men roligt. Firat Torstens födelsedag<3


Bild från Karin och Lars bröllop.

Ett år!

Har du några nyårslöften? 
Kan ju kopiera förra årets rakt av: "Blogga mer! Måste bli bättre på att skriva här, har ju så mycket jag funderar på som jag vill dela med mig av."

Hur skulle du beskriva din stil 2014?
Stil? Vad är det? 2014 kommer gå till historien som året när jag inte längre orkade bry mig om mode och stil. I alla fall inte när det kom till mig själv, Torstens oufits brydde jag mig fortfarande mycket om. 


En klänning jag använde mycket flitigt under 2014. 


Vilka länder besökte du?
Sverige. Och Skåne, hahahahahahahahhahahahahaha. Så här lite har jag inte rest sedan... typ någonsin (fast å andra sidan har jag nog aldrig rest så här mycket inom landet på ett och samma år). Måste bli ändring på det! 


En bild från vackra Brösarps backar på Österlen.

Bästa minnet från 2014?
Vår "västkustturné" kanske, när vi reste runt mellan Varberg, Göteborg, Uddevalla, Skövde och massa andra ställen i två och en halv vecka. Det var mysigt att få hänga med Torsten så mycket igen efter föräldraledigheten, det var fint väder hela tiden och det var härligt att träffa så många släktingar och vänner. För den som vill se bilder på detta rekommenderar jag #familjenGpåvästkustturné på instagram (är SÅ nöjd med den hashtaggen).


Anders och Torsten på stranden i Uddevalla.

Vad spenderade du mest pengar på?
Troligtvis bilen (SUCK. Är så trött på den rishögen).

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Även här kan vi kopiera in svaret från förra året: "Torsten såklart!" 



Var du gladare eller ledsnare under 2014 jämfört med tidigare år? 
 Gladare, skulle jag tro. Jag har varit rätt så ångestbefriad största delen av året. Jag har dock varit ganska stressad de sista två månaderna pga jobbet och för att min morfar är skruttig. Jag hoppas att det blir bättre på båda dessa punkter under 2015.

Är det något du saknat 2014 som du vill ha år 2015?
Mer tid med mina vänner, resor (utomlands), ett intresse för mode och kläder igen samt ett körkort. 

Vilken var din bästa månad?  
Juli. 


Sommarklädd skrutt med moster i bakgrunden.
Vad ser du mest fram emot med år 2015? 
 ATT FLYTTA FRÅN HÄSSLEHOLM!!!!!!!!!!!!!!!!! Den här staden (hålan), eller snarare att bo så långt bort från alla, suger musten ur mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar