tisdag 1 april 2014

The retutn of the icke-amningsvänliga klänningarna.

En väldigt trevlig bieffekt av att jag inte längre ammar på dagtid (och att jag börjat jobba) är att jag ÄNTLIGEN kan använda mina icke-amningsvänliga klänningar igen. Det låter kanske fånigt men jag har faktiskt saknat mina fina klänningar. Dessutom kan jag numera ha på mig halsband eftersom jag inte behöver oroa mig över att en viss liten person ska strypa mig, yay!

Så ovant att sätta ihop outfits för mig själv? Det senaste halvåret har det främst varit Torstens kläder jag brytt mig om och så har jag slängt på mig själv något som varit (någorlunda) rent och amningsvänligt. Japp, jag har blivit precis en sådan mamma jag fasade för att jag skulle bli. Men det känns (nästan) helt ok och kanske kommer modeintresset tillbaka så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar