söndag 9 mars 2014

90-årskalas.

I helgen har vi varit i Uddevalla på 90-årskalas för min morfar. Min morfar, som är 90 år och blivit så smal och andas så ansträngt. Min morfar, som alltid varit så pigg och stark men som nu är trött och måste sitta ner under hela kalaset förutom när han med stapplande steg går till toaletten. Min fina, snälla, roliga morfar som uppvaktades av cirka 70 personer som kommit för att fira honom. Min morfar, som har blivit gammal.

 Morfar och mormor, som varit ett par sedan de var 19 respektive 18 år.

 Dekorationer.

 En stor Torsten och en lite mindre.

Anders och en tröttskrutt.

Min bror Olof och brorsdotter Alma (som är tre veckor yngre än Torsten). Fint, tycker jag, att ha en kusin som är så nära i ålder. Jag hoppas att de kommer få tillbringa mycket tid tillsammans när de växer upp, trots att de bor långt från varandra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar