onsdag 26 februari 2014

Hur jag trodde det skulle vara och hur det faktiskt blev #2

Oj vad jag känner igen mig i det här inlägget som Mikaela skrivit. Jag trodde verkligen inte att jag skulle ha några problem med att lämna ifrån mig Torsten men bara tanken på det känns jobbig. Veckan efter midsommar ska jag och Anders på bröllopsfest och då är tanken att Torsten inte ska följa med. Om jag redan nu har ångest över detta? Jajamensan.

Jag trodde också att jag skulle ha ett ganska stort behov av att göra saker utan Torsten. När en vän föreslog att jag skulle resa till Paris nu i vår utan barn blev jag nästan chockad. Resa utan Torsten??? Häpen insåg jag att jag faktiskt inte vill det. Jag vill att han ska vara med. Det mesta blir ju roligare när han är med.

2 kommentarer:

  1. Om jag känner igen mig i varenda ord- Jaaa! Jag trodde ju att jag skulle va en sån cool morsa som fortfarande satte mig själv i första rum HAHAHAHA

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra ändå att man är flexibel som person:)

      Radera