lördag 4 januari 2014

Dopet.

Jag tänkte visa några fina foton, som min kompis Xiao tagit, från dopet. Roligt att kunna visa annat än halvbra mobilbilder för en gångs skull.

Vet inte om jag skrivit det tidigare men Torsten är femte generationen som använder den här dopklänningen från sent 1800-tal. Jag och mina syskon, min mamma, min mormor och mormorsmor har alla döpts i den här klänningen.


Faddrarna. Anders bror och min syster. 



Torsten & Torsten.

Lägg märke till de matchande flugorna.


6 kommentarer:

  1. Åh vilka underbara bilder! Och vilken fin Torsten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! När ska ni döpa tvillingarna?

      Radera
  2. underbara bilder. han är så himla himla fin lilla torsten!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kan inte annat än hålla med:)

      Radera
  3. Vilka fina bilder!
    Speciellt sista bilden på hela lilla familjen. :)

    SvaraRadera