måndag 2 december 2013

Om amning #4 - mysobert.

Jag vet inte vad som har hänt men den senaste tiden har jag faktiskt börjat tycka att det är ganska mysigt att amma. Säkert har det att göra med att T numera sällan mastodontammar i drygt en timme vilket gör amningen mycket lättare. Det är någonting med ljudet och hur han ser ut (rofylld och som att han njuter) som gör att jag gillar att amma. Och att han ligger och "fingrar" på mig under tiden och har mjölk i hela ansiktet när han är färdig. Det är bara så...gulligt.

(Nej men se där - även jag kan tydligen få till rosafluffiga inlägg om bebislivet! Vem hade trott det?)

2 kommentarer:

  1. Sitter med värsta leendet och läser – så härligt! Blir dessutom lite nostalgisk och avis. Jag! Som kämpade så med bröst och mjölk och ersättning och nattvak. Och vet du? Jag slår vad om att det blir betydligt mer rosafluff här från och med nu. :)

    SvaraRadera